Poutunpuiston puistojumpat (Nokia)

20.05.2019

Liikuntamaailman kesän ryhmäliikunta-aikataulusta löydät viikoittain vaihtuvan puistojumpan! Puistojumpat ovat maanantaisin klo 17.45-18.45 Poutunpuistossa tai huonolla säällä Liikuntamaailmassa. Tunti on kaikille avoin (2 €/krt, Liikuntamaailman jäsenet 0 €). Varaathan mukaasi käteistä. Tervetuloa!

TOUKOKUU

20.5. Flow Jooga
- Flow jooga on dynaaminen tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengitystekniikan avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä.

27.5. Lavis
- LAVIS - eli lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

KESÄKUU

3.6. Boot Camp
- Boot Camp on toiminnallinen kehonpainotreeni, jossa ylität itsesi varmasti! Ryhmässä on voimaa ja yhteishenki taattu. Boot Camp sopii kaikille, koska jokainen tekee harjoitteet omalla tasollaan. Rohkeasti mukaan hikoilemaan!

10.6. Kehonhuolto
Kehonhuoltotunnilla lisäät liikkuvuutta ja edistät kehon palautumista muusta harjoittelusta. Venyttelyn avulla voit paremmin ja saat enemmän irti liikuntaharrastuksistasi. Kehonhuolto on tärkeä osa kehosi hyvinvointia. 

17.6. Kuntotanssi
Kuntotanssi on vauhdikasta ja hauskaa tanssiliikuntaa, joka sopii kaikille. Tunti etenee kappale kerrallaan tyylistä ja tunnelmasta toiseen. Tanssilajeja löytyy laidasta laitaan kuten esimerkiksi lattareista jazztanssiin, popista rockiin ja discosta dancehalliin. Tällä tunnilla vain mielikuvitus on rajana!

24.6. Yin Jooga
Dynaamisen lihastyön sijaan tunnilla tehdään kudoksia monipuolisesti huoltavia ja venyttäviä liikkeitä. Pitkäkestoisissa asennoissa viivytään useita minuutteja. Tunneilla antaudumme rauhalliseen, tasapainottavaan harjoitukseen. Yin Jooga sopii sekä ensikertalaisille että pidempään jooganneille.

HEINÄKUU

1.7. Kehonpainotreeni
Kehonpainotreenissä teet tehokkaan harjoituksen oman kehon painolla! Tunti sopii kaikille, sillä harjoitukset sovitetaan jokaisen omaa kuntotasoa vastaavaksi.

8.7. Kiinteytys
Vauhdikas tunti, jossa lihaskunto ja helpot askelluskappaleet vaihtelevat. Saat taatusti hien pintaan!

15.7. Pilates
- Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

22.7. Boot Camp
- Boot Camp on toiminnallinen kehonpainotreeni, jossa ylität itsesi varmasti! Ryhmässä on voimaa ja yhteishenki taattu. Boot Camp sopii kaikille, koska jokainen tekee harjoitteet omalla tasollaan. Rohkeasti mukaan hikoilemaan!

29.7. Flow Jooga
- Flow jooga on dynaaminen tunti, jossa liikkeet sulautetaan yhteen hengitystekniikan avulla. Tunti huoltaa kehoa ja mieltä, voimistaa ja vahvistaa kehoa sekä parantaa keskittymiskykyä.

ELOKUU

5.8. Kiinteytys
Vauhdikas tunti, jossa lihaskunto ja helpot askelluskappaleet vaihtelevat. Saat taatusti hien pintaan!

12.8. BodyBalance
Joogaan, Tai Chi'n ja Pilatekseen perustuva rauhallinen ja nautinnollinen tunti. Voiman ja liikkuvuuden tehokas ja miellyttävä yhdistelmä. Ota hetki itsellesi ja nauti kehon ja mielen harmoniasta.

19.8. Lavis
- LAVIS - eli lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

26.8. Pilates
- Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia.

Tervetuloa nauttimaan kesästä Liikuntamaailman kanssa!