Helmikuu Tampereella

Helmikuussa Tampereella kaikkia kivoja workshopeja ja kursseja, ilmoittaudu mukaan vastaanottoon tai tampere@liikuntamaailma.fi 



HIIT-kurssi maanantaisin 15.2. alkaen klo 19.00-20.00, 4x

Supertehokas intervalliharjoittelu kuormittaa elimistöä aggressiivisesti, nopeasti ja aikaansaa osin vastaavanlaisia harjoitusvasteita aikaiseksi kuin pidempikestoinen ja matalatehoinen harjoitus. Kurssilla opetellaan erilaisia ja tehokkaita tapoja tehdä HIIT-treenin. Saat työkaluja, joita voit soveltaa ja ottaan käyttöön omassa harjoittelussasi. HIIT on loistava treenimuoto kiireiselle; lyhyessä ajassa voit tehdä supertehokkaan treenin ja kunto nousee kohinalla! Sopii myös kotona treenaavalle kotitreeniksi mainiosti.Ohjaajana Personal Trainer Emmi Juhala.

LANTIONNOSTON TEKNIIKAT-workshop torstaina 4.2. klo 18.30-20.00
Workshopien toisessa osassa opetellaan yksinkertainen lantionnosto, joka on paitsipakaralihasta kasvattava, myös alaselkää vahvistava liike. Workshopissa otetaan tekniikka haltuun, ja opetellaan tekemään sen eri variaatioita salilla.

TEHOA TREENIIN KUMINAUHOILLA-workshop keskiviikkona 10.2. klo 16.30-18.00 ja tiistaina 16.2. klo 11.30-13.00
Vastuskuminauhalla saat harjoitettua kehoasi monella eri tavalla tarpeesi mukaan. Sen avulla voit treenata lihaskuntoasi, huoltaa kehoasi ja myös harjoittaa liikkuvuuttasi. Välineenä kuminauha on turvallinen ja nivelystävällinen. Varsinkin nyt kotoilu-aikana vastuskuminauha on mainio hankinta kotitreenaajalle, ja sen kanssa pystyy treenaamaan kehoa monipuolisesti ihan vaikka omassa olohuoneessa. Tule hakeen treenivinkit workshopista! Voit myös hommata meidän kauttamme workshopissa käytettävät kuminauhat, ilmoitathan siitä joko ilmoittautumisen yhteydessä tai viimeistään viikkoa ennen workshopia.Ohjaajana fysioterapeutti Roosa Keteli.

MAASTAVEDON TEKNIIKAT-workshop torstaina 18.2. klo 18.30-20.00
Pelottaako maastaveto? Tuleeko selkä kipeäksi? Askarruttaako tekniikka? Maastavedon oikein tehtynä tuo voimaa reisiin ja pakaraan. Workshopissa opetellaan nostamaan jaloilla, aktivoimaan pakaralihakset mukaan nostoon ja pitämään keskivartalon tuki mukana nostossa.

LANTIONPOHJAN TREENAUS-workshop keskiviikkona 24.2. klo 9.15-11.00
Lantionpohjalihasten hyvä kunto edistää ryhtiä ja selän hyvinvointia, kun ne yhdessä muiden syvien lihasten kanssa tukevat rankaa. Lantion alaosassa sijaitsevat lihakset kulkevat sivuttaissuunnassa istuinluiden välillä ja etu-takasuunnassa häntäluun ja häpyluun välissä. Niiden tuki antaa pohjan koko kehon hyvinvoinnille. Lantionpohjan lihakset toimivat tahdonalaisesti, joten niitä voi treenata samalla tavalla kuin kaikkia muitakin kehon lihaksia.Keskiviikon workshopin ohjaa fysioterapeutti Roosa Keteli

Lisätietoja kursseista ja workshopeista täältä.

0
Feed